poniedziałek, 2 lipca 2012

Ulubione trendy na s/s 2012

Więc dzisiaj pokażę wam moje ulubione trendy na s/s 2012 ! Mam nadzieję, że wam się też spodobają albo zainspirują ;)

1. Pastelowa kolory .
Więc to jest mój ulubiony trend . Ja bardzo lubię wszystkie pastelowe kolory ! Tutaj macie kilka propozycji :


2. Baskinki . Więc to jest według mnie jeszcze jeden z wielu trendów na który należy zwrócić uwagę . Spódnica z lat 80 według mnie jest obłędna ! Bardzo mi się podoba oraz podkreśla kobiece kształty . Tutaj dodaję mało zdjęć bo w google bardzo ciężko jest znaleźć zdjęcia tej spódnicy ;'(


3. Tak więc 3 trendem są kołnierzyki ! Według mnie ślicznie wyglądają i podkreślają elegancję każdej stylizacji ! Ja niestety jeszcze nie zaopatrzyłam się w kołnierzyk ale mam nadzieję , że w najbliższej przyszłości to się zmieni .  A najfajniejsze według mnie są te które wyglądają jak naszyjnik!



No i jeszcze mój numer cztery czyli ubrania oversize ! Myślę że ich zdjęcia nie będę dodawać bo każdy wie jak one wyglądają ;)

I mam nadzieję , że docenicie to że dość długo pisałam tego posta ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz